استودیو طراحی مبلمان پارچوب
قوانین و مقررات
  • راهنمای حمل و نصب

    در مورد حمل محصولات چوبی که شامل مبلمان و لوازم دکوراتیو تزیینی می باشد، شرکت های تامین کننده و استودیو پارچوب موظف به بسته بندی مناسب می باشند  تا از آسیب دیدن احتمالی جلوگیری گردد. 

     

     

     

    • برای اطلاع از ابعاد و اندازه های ورودی ها ی مهم جهت جانمایی و چیدمان اصولی وسایل و مبلمان در منزل فایل زیر را دانلود نمایید.
    دریافت راهنمای حمل و نصب
  • نحوه خرید و سفارش

    مراحل خرید از پارچوب

    1. انتخاب کالا از طریق انجام مقایسه و مطالعه محتوای آن
    2. اضافه کردن به سبد خرید
    3. مشاهده محصولات موجود در سبد خرید و استفاده از ابزار طرح شما برای دیدن پارچه بر روی مبلمان درخواستی سفارش شده برای ساخت و یا انتخاب مبلمانی شبیه به اسکلت مبلمان  حاضر نشیمن شما.
    4. اگر پارچه را انتخاب نمودید و نیاز به مشاوره جهت رویه کوبی و تعمیر هستید ثبت درخواست را از طریق تلفن ثابت و موبایل اقدام نمایید.
    5. ثبت اطلاعات فردی و مشخصات آدرس به طور دقیق و هموار شده
    6. مشاهده کلی سبد خرید اقلام انتخابی و جزییات سفارش شامل ( تعداد ، رنگ و متراژ, ... )
    7. مشاهده جزییات فاکتور اقلام انتخابی و قیمت نهایی و امکان انتخاب در صورت خرید یکجا شامل 3% تخفیف و خرید بالای 100 هزار تومان ارسال رایگان و همچنین امکان پرداخت 30% به عنوان پیش پرداخت و همچنین امکان هماهنگی با تیپاکس و باربری
    8. مشاهده پیش فاکتور
    9. تاییدیه پرداخت و ورود به درگاه بانکی،  واریز مبلغ به حساب فروشگاه پارچوب و یا از طریق واریز وجه از بانک و ارسال رسید آن به شماره تلگرام شرکت  
    10. هماهنگی با مشتری جهت تاییدیه سفارش از طریق تلفن ، ایمیل و پیامک
    11. هماهنگی جهت تحویل کالا از طریق تلفن و در دسترس بودن مشتری در ساعت مقرر و همچنین هماهنگی برای کالا های مورد نیاز به نصب.
    12. تسویه حساب کامل برای خریداران دو مرحله ای

     

  • نحوه بیمه محصولات

    در مورد  تمام کالا ها پارچوب این امکان را را ایجاد کرده است، برای جلوگیری از هرگونه حادثه در حین حمل و نقل و ارسال محصول به خصوص به شهرستانها، کالاهای سفارشی را تحت پوشش بیمه قرار داد. بیمه کارآفرین از سال ها پیش بیمه حوادث و سوانح را در اختیار شرکت ها قرار داده است و امروز با گروه پارچوب همکاری می نماید. برای کسب اطلاعات از نحوه استفاده و استعلام قیمت ها با شماره های شرکت تماس حاصل بفرمایید.

    شماره های شرکت: 88639233 و 09121887482 

  • نحوه ارسال محصولات
    • پارچوب درخصوص حمل کالای بیش از 200.000 تومان در تهران هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و حمل کالا به شهرستان به وسیله تیپاکس  و باربری انجام شده و هزینه حمل عینا طبق تعرفه های تیپاکس و مستقیما به وسیله این شرکت دریافت خواهد شد.
    • حمل کالا تنها تا درب محل سفارش به عهده پارچوب می باشد و درصورتی که نیاز به خدمات ویژه برای تحویل کالا در محل مورد نظر خریدار باشد باید حتما قبلا درخصوص آن هماهنگی انجام شود و هزینه ها هم طبق قرار هماهنگ گردد.
    • کالا با مبلغ بیش از 200.000 تومان با هماهنگی خریدار درمحدوده تعیین شده که درحال حاضر تهران است یک بار به صورت رایگان به مقصد او حمل خواهد شد . درصورتی که علیرغم هماهنگی انجام شده خریدار درمحل حضورنداشته باشد و یا به دلیلی امکان تحویل کالا میسر نگردد حمل بار دوم مستلزم پرداخت هزینه حمل ازسوی سفارش دهنده کالا خواهد بود
  • نحوه انصراف و بازگرداندن محصولات
    • مشتری پس از تایید سفارش خود و پرداخت مبلغ آن تا هفت روز کاری حق انصراف از قبول کالای غیر سفارشی را دارد . اگر کالا پیش از اعلام انصراف مشتری به مقصد او حمل شده باشد درصورتی حق انصراف جاری خواهد بود که بسته بندی کالا باز نشده باشد و هزیته حمل کالا از پرداخت اولیه مشتری کسر خواهد شد .
    • با توجه به ماهیت کالاهای عرضه شده درپورتال ( کالاهای معماری و دکوراسیون ) برخی از کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب های مشتری تولید یا تکمیل می گردند. متقاضی خرید از فروشگاه به تفاوت کالای سفارشی و غیرسفارشی دقت کرده و آگاه است که درصورت انصراف از خرید کالای سفارشی براساس نوع کالا و پیشرفت کار در پروسه تولید و آماده سازی انصراف از خرید کالا و بازگشت مبلغ سفارش منوط به کسر 10 الی 30 درصد از مبلغ کل کالا خواهد بود .
    • درصورتی که مشتری پس از تحویل کالاو به دلیل مغایرت کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا یا نقص یا مشکل فنی کالا قصد مرجوع نمودن آن را داشته باشد حداکثر تا 2 روز کاری و با اعلام جزئیات مشکل بایستی مورد را به بخش خدمات پس از فروش پورتال خوگر اعلام نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا، براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس اشکالات فنی را که دراثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود و با توجه به این که رنگ کالادرمونیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود درخصوص رنگ کالا نیز معیار مغایرت تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تریک رنگ نخواهد شد.
    • درصورت تاییدمغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده پارچوب خواهد بود.
    • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
    • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.